Vrei o afacere?

Principiul pe care această afacere funcţionează este unul extrem de simplu. Este un principiu pe care noi îl folosim foarte des în viaţa noastră de zi cu zi, din păcate fără a obţine nici un folos material, poate doar puţină satisfacţie.

Pe scurt acest principiu este: foloseşte şi dă mai departe.

Pentru că Forever în loc să cheltuie sume uriaşe pe publicitate obişnuită, de tipul TV, reviste, ziare, pancarde, bannere, etc., răsplăteşte pe cei care folosesc produsele şi dau mai departe informaţia despre experienţa lor cu produsele celor interesaţi din jurul lor. În acest fel costurile de publicitate sunt mult mai reduse, iar banii de publicitate ajung la cei care îi merită.

Gândeşte-te puţin de câte ori ai recomandat unor prieteni un film bun pe care l-ai văzut, iar aceştia s-au dus şi ei să-l vadă? Recunoşti modelul? Practic tu ai folosit şi ai dat mai departe informaţia, dar ai primit cumva ceva pentru serviciile tale? macar o reducere la bilet data viitoare? şi la fel se întâmplă cu maşina ta, cu hainele tale şi de fapt cam cu toate lucrurile care îţi plac. Evident comercianţii fac un profit frumuşel de pe urma reclamei tale benevole, numai că nu sunt de loc dispuşi să-l împartă cu tine.

Nu este şi cazul companiei Forever care te răsplăteşte cu un procent din tot ce cumperi tu, din ceea ce cumpără toţi cei cărora le-ai făcut cunoştiiţă cu produsele Forever, din ceea ce cumpără cei cărora aceştia la rândul lor le dau informaţia mai departe şi aşa mai departe. Având această privire de ansamblu este foarte simplu să-ţi dai seama cum în 6 luni – 1 an poţi ajunge la venituri considerabile din această multiplicare, iar in câţiva ani îţi poţi schimba complet stilul de viaţă.

întrebarea pe care mi-am pus-o şi eu la început a fost: oare acest sistem chiar funcţionează? şi răspunsul l-am găsit în fapte:

Forever Living

  • de 30 de ani lider absolut al pieţei de Aloe Vera
  • peste 130 tări
  • peste 9 milioane de colaboratori
  • aprox. 400.000.000 oameni consumă produsele Forever – mulţi o fac de 30 ani
  • 30 de ani de creştere continuă


Toate acestea fără reclamă obişnuită, doar foloseşte şi dă mai departe. Oare aceste lucruri s-ar fi întâmplat dacă sistemul nu ar funcţiona? Bineînţeles că această metodă genială o folosesc multe companii, însă, la fel ca oriunde, unii o fac mai bine alţii mai puţin bine. Ca să-ţi fie clar cam la ce ar trebui să te uiţi în momentul în care ţi se pune în faţă o astfel de ofertă citeşte cei 10 indicatori cheie a unei afaceri MLM de succes

Lasă un răspuns